۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰:۱۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مخالفت سازمان لیگ با برگزاری بازی‌های فجر در ورزشگاه دستغیب

مخالفت سازمان لیگ با برگزاری بازی‌های فجر در ورزشگاه دستغیب

سازمان لیگ برتر فوتبال ایران با درخواست هیات فوتبال استان فارس برای برگزاری بازی‌های تیم فوتبال فجرسپاسی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با انتخاب محمود یاوری به عنوان سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی، خبر انتقال مسابقات تیم فجر از ورزشگاه حافظیه به ورزشگاه دستغیب هم منتشر شد. از آنجا که تیم فجر فصل گذشته روی چمن مصنوعی نتایج خوبی گرفت، این شائبه به وجود آمد که این باشگاه امسال هم تلاش دارد مسابقاتش را در دستغیب برگزار کند تا بتواند از انتهای جدول جدا شود.

مسئله‌ای که اعتراض مسئولان تیم استقلال صنعتی را هم در پی داشت تا آنها تهدید کنند روی چمن مصنوعی با تیم فجر بازی نخواهند کرد. سال گذشته هم تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه دستغیب به مصاف فجر رفتند از کیفیت چمن این ورزشگاه به شدت انتقاد می‌کردند.

با این حال جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با رد تلاش این باشگاه برای برگزاری مسابقات فجر در ورزشگاه دستغیب، به خبرنگار مهر گفت: اول از همه باید بگوییم که هیات فوتبال به خاطر کیفیت پایین چمن ورزشگاه حافظیه درخواست داد تا مسابقات تیم فجر به دستغیت منتقل شود. هیات فوتبال قصد داشت تا چمن ورزشگاه حافظیه را تا پیش از حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ترمیم کند.

وی افزود: با این حال روز سه شنبه سازمان لیگ به ما اعلام کرد که با این درخواست مخالف است چون ورزشگاه دستغیب مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست. باور کنید باشگاه فجر در این مسئله نقشی نداشت.

 

کد خبر 2137736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha